/Files/images/моныторынг.jpg

Результати оцінювання рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку в 2020 - 2021 навчальному році

Мета: Вивчити рівень розвитку дошкільників старших груп за допомогою кваліметричної моделі на кінець 2020 - 2021 навчального року.

Вихователі: Лукашова І.М., Пономаренко О.А. (старша група «Весняночка», 22 дитини)

Красна Т.Г., Пономаренко О.А. (старша група «Краплинка», 21 дитина)

Наткіна Т.М., Шапко Т.Л. (лог. група «Рум'яні щічки», 8 дітей)

Панкратова Н.Ю., Бойко З.Г. (лог. група «Кошенята», 8 дітей)

Всього обстежених дітей старшого дошкільного віку – 59 дітей

Фактор Критерії Компетенція сформована в повній мірі (4 бали) Компетенція сформована в достатній мірі (3 бали) Компетенція сформована посередньо (2 бали) Компетенція сформована мінімально (1 бал) Компетенція не сформована (0 балів)
І. Фізичний розвиток й здоров’я дитини Біологічна зрілість 38(64%) 20(34%) 1(2%) - -
Здоров’ябережувальна компетенція 35(59%) 21(36%) 3(5%) - -
Особистісно-оцінна компетенція 39(66%) 17(29%) 3(5%) - -
ІІ. Соціальний розвиток Родинно-побутова компетенція 36(62%) 21(38%) 1(2%) - -
Соціально-комунікативна компетенція 31(52%) 24(41%) 4(7%) - -
ІІІ. Природничо-екологічний розвиток Природно-екологічна компетенція 28(47%) 28(48%) 3(5%) - -
IV. Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток Предметно-практична компетенція 36(62%) 21(36%) 2(4%) - -
Художньо-продуктивна компетенція 32(54%) 22(38%) 5(8%) - -
V. Ігрова діяльність Ігрова компетенція 31(53%) 26(44%) 2(3%) - -
VI. Сенсорно-пізнавальний розвиток Сенсорно-пізнавальна компетенція 36(61%) 21(36%) 2(4%) - -
Математична компетенція 34(59%) 21(36%) 4(7%) - -
VII. Мовленнєвий розвиток Комунікативна компетенція 30(52%) 26(43%) 3(5%) - -
Мовленнєва компетенція 33(56%) 22(38%) 4(6%) - -

Таким чином визначено, що на кінець 2020 – 2021 навчального року діти старшого дошкільного віку мають такий рівень розвитку

Компетенція сформована в повній мірі Компетенція сформована в достатній мірі Компетенція сформована посередньо Компетенція сформована мінімально Компетенція не сформована
34 (58%) 22 (38%) 3(4%) - -

Окремо було визначено рівень дітей старшого дошкільного віку, які йдуть до школи.

Всього - 51 дитина

Термін обстеження Компетенція сформована в повній мірі Компетенція сформована в достатній мірі Компетенція с сформована посередньо Компетенція сформована мінімально Компетенція не сформована
ЖОВТЕНЬ 22 (44%) 19 (38%) 9 (16%) 1 (2%) -
ТРАВЕНЬ 34 (58%) 22 (44%) 3 (5%) -
Кiлькiсть переглядiв: 460

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.