Результати оцінювання рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку в 2020 - 2021 навчальному році
Мета: Вивчити рівень розвитку дошкільників старших груп за допомогою кваліметричної моделі на кінець 2020 - 2021 навчального року.
Вихователі: Лукашова І.М., Пономаренко О.А. (старша група «Весняночка», 22 дитини)
Красна Т.Г., Пономаренко О.А. (старша група «Краплинка», 21 дитина)
Наткіна Т.М., Шапко Т.Л. (лог. група «Рум'яні щічки», 8 дітей)
Панкратова Н.Ю., Бойко З.Г. (лог. група «Кошенята», 8 дітей)
Всього обстежених дітей старшого дошкільного віку – 59 дітей
Фактор | Критерії | Компетенція сформована в повній мірі (4 бали) | Компетенція сформована в достатній мірі (3 бали) | Компетенція сформована посередньо (2 бали) | Компетенція сформована мінімально (1 бал) | Компетенція не сформована (0 балів) |
І. Фізичний розвиток й здоров’я дитини | Біологічна зрілість | 38(64%) | 20(34%) | 1(2%) | - | - |
Здоров’ябережувальна компетенція | 35(59%) | 21(36%) | 3(5%) | - | - | |
Особистісно-оцінна компетенція | 39(66%) | 17(29%) | 3(5%) | - | - | |
ІІ. Соціальний розвиток | Родинно-побутова компетенція | 36(62%) | 21(38%) | 1(2%) | - | - |
Соціально-комунікативна компетенція | 31(52%) | 24(41%) | 4(7%) | - | - | |
ІІІ. Природничо-екологічний розвиток | Природно-екологічна компетенція | 28(47%) | 28(48%) | 3(5%) | - | - |
IV. Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток | Предметно-практична компетенція | 36(62%) | 21(36%) | 2(4%) | - | - |
Художньо-продуктивна компетенція | 32(54%) | 22(38%) | 5(8%) | - | - | |
V. Ігрова діяльність | Ігрова компетенція | 31(53%) | 26(44%) | 2(3%) | - | - |
VI. Сенсорно-пізнавальний розвиток | Сенсорно-пізнавальна компетенція | 36(61%) | 21(36%) | 2(4%) | - | - |
Математична компетенція | 34(59%) | 21(36%) | 4(7%) | - | - | |
VII. Мовленнєвий розвиток | Комунікативна компетенція | 30(52%) | 26(43%) | 3(5%) | - | - |
Мовленнєва компетенція | 33(56%) | 22(38%) | 4(6%) | - | - |
Таким чином визначено, що на кінець 2020 – 2021 навчального року діти старшого дошкільного віку мають такий рівень розвитку
Компетенція сформована в повній мірі | Компетенція сформована в достатній мірі | Компетенція сформована посередньо | Компетенція сформована мінімально | Компетенція не сформована |
34 (58%) | 22 (38%) | 3(4%) | - | - |
Окремо було визначено рівень дітей старшого дошкільного віку, які йдуть до школи.
Всього - 51 дитина
Термін обстеження | Компетенція сформована в повній мірі | Компетенція сформована в достатній мірі | Компетенція с сформована посередньо | Компетенція сформована мінімально | Компетенція не сформована |
ЖОВТЕНЬ | 22 (44%) | 19 (38%) | 9 (16%) | 1 (2%) | - |
ТРАВЕНЬ | 34 (58%) | 22 (44%) | 3 (5%) | - |
Коментарi